Reklamácia
Reklamačný poriadok eshopu Mamilook
- Úvodné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu Mamilook, ktorého prevádzkovateľom je:
Mamilook
Terrenus s.r.o.
Sídlo: Kukučínova 22, 974 01, Banská Bystrica
IČO: 53342224
DIČ: 2121355401
Nie je platcom DPH
Email: info.mamilook@gmail.com
Web: www.mamilook.sk
- Tento reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok a je sprístupnený na webovej stránke eshopu.
- Zodpovednosť za vady
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po jeho prevzatí počas záručnej doby.
- Záručná doba je 24 mesiacov. Pokiaľ nie je uvedené inak. Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim. Na žiadosť Kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.
- Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:
- bežným opotrebením,
- mechanickým poškodením,
- nesprávnym použitím alebo údržbou v rozpore s pokynmi výrobcu,
- zásahom do výrobku (úpravy, opravy mimo servisu predávajúceho).
III. Uplatnenie reklamácie
- Spotrebiteľ má právo uplatniť reklamáciu nasledujúcimi spôsobmi:
- emailom na: info.mamilook@gmail.com
- písomne na adresu sídla firmy,
- Reklamácia musí obsahovať:
- číslo objednávky alebo doklad o kúpe,
- popis vady a spôsob, akým sa vada prejavuje,
- kontaktné údaje (email, telefón).
- Spotrebiteľ je povinný doručiť reklamovaný tovar na adresu prevádzkovateľa.
- Vybavenie reklamácie
- Predávajúci je povinný potvrdiť prijatie reklamácie a vydať potvrdenie o jej uplatnení (e-mailom alebo písomne).
- Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od dňa uplatnenia.
- Po posúdení vady má spotrebiteľ nárok na:
- bezplatnú opravu,
- výmenu tovaru za nový,
- primeranú zľavu z ceny,
- odstúpenie od zmluvy (ak je vada podstatná alebo neopraviteľná).
- Po vybavení reklamácie bude spotrebiteľ informovaný emailom alebo telefonicky.
- Náklady spojené s reklamáciou
- Ak je reklamácia uznaná ako oprávnená, náklady na dopravu hradí predávajúci.
- V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo nepreplatiť náklady na prepravu tovaru späť spotrebiteľovi.
- Alternatívne riešenie sporov
- V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, môže sa obrátiť na:
- Slovenskú obchodnú inšpekciu (www.soi.sk),
- systém alternatívneho riešenia sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
VII. Záverečné ustanovenia
- Tento reklamačný poriadok je platný a účinný od 1. júla 2024.
- Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmenu, pričom aktuálne znenie je vždy zverejnené na stránke www.mamilook.sk.